Op weg

20 oktober 2018 - Dun-sur-Meuse, Frankrijk

Vandaag zijn we om 8.15 uur vertrokken vanuit Limmen richting Spanje. We hadden prachtig mooi weer, rond Antwerpen was een omleiding via Boom, was erg druk met veel stoplichten. De laatste 80 km hebben we op N wegen gereden, prachtige rit. Om 15.00 uur waren we in Dun sur Meusse op de camperplaats aan de Maas. Kosten 8 euro incl. stroom, douche, water en legen toilet en vuil water. mooi stekje en bijna aan het dorpje. Veel Nederlanders op doorreis van en naar Spanje, CP liep helemaal vol.

1. Gert van der weerd:
    20 oktober 2018
    Goeie reis en Spanje zien we elkaar vast een keer
  2. Ina:
    20 oktober 2018
    Goede reis. Erder, wij zijn net thuis vanuit zuid Frankrijk, daar hebben we een hele week regen gehad, en bijna overstroming. Zijn na 1 week maar weer naar huis gegaan, wij hebben gereden namen, bouillon, seda, charleville, in Auxerre op cp gestaan, verder naar Beziers. Vanaf clermont ferrand oo de a 75, geen tol
  3. Lia:
    20 oktober 2018
    Hoi Ina, ja de A 75 is een prachtige tolvrije weg. Dacht we zien jullie in Spanje 😁
  4. Marjan:
    20 oktober 2018
    Rond Antwerpen is het altijd weer afeachten hoe het gast. Jammer dat jullie zo'n eind om moesten rijden...
    Morgen in file van de CP af en achter elkaar aan richting het zonnige zuiden 😂😂. Gekkigheid hoor, goede reis!
  5. Ina:
    Helaas Lia.
  6. Eutentheus:
    Hier Eutethuis
    Veel plezier we volgen jullie.
  7. Lia:
    21 oktober 2018
    Gezellig weer dat er gereageerd word Eutenteus.
    Gert ga je naar dezelfde camping ??
  8. Gert van der weerd:
    21 oktober 2018
    We gaan naar dezelfde camping dus op fiets afstand vanaf half januari ik neem aan dat jullie ook naar jullie bekende camping gaan
  9. Lia:
    Klopt Gert 😎