troyes

21 oktober 2018 - Eaux-Puiseaux, Frankrijk

Vandaag wilde we naar de camping in Troyes , op de site stond vandaag open, maar helaas ketting om het hek en dicht. We zijn toen doorgereden naar Eaux-Puiseaux en staan op een prachtige camping, schoon toiletgebouw en met de Acsi kaart 13 euro.

Weer een prachtige rit gehad en zijn ook dwars door de buitenwijken van Troyes gereden. Heerlijk in het zonnetje gezeten met een haakwerkje. Er staan nog meer Nederlanders, dus praat genoeg. Bij gebrek aan een restaurant hebben we macaroni gegeten en dat smaakte heerlijk 😁. Camping ligt een in een buiten gebied nl. Klein dorpje erbij.

Ook even met vriend Giel gebabbeld via de camera van wattsapp, we moeten hem tenslotte in de gaten houden of hij zijn oefeningen wel doet 😁

1. Ina:
    21 oktober 2018
    Ha, ook wij wilden naar camping troyes, maar lukte niet, zijn doorgereden naar Mailly- le -camp, mooie maar kleine cp, natuurlijk de andere kant op dan jullie gingen. Hebben ook in issoire gestaan op cp, moet je wel vroeg zijn.
  2. Lia:
    21 oktober 2018
    Nee daar zijn we niet geweest Ina
  3. Marjan:
    21 oktober 2018
    Een paar jaar geleden stonden wij in Troyes op de camping (toen was het hek wel open, hihi). Wij waren er voor de Tour de France.
    Wat ben je aan het haken?
  4. Lia:
    Heel makkelijk Marjan een stola 😁