Dinsdag 4 februari 2019

5 februari 2019 - Altea, Spanje

Ja dat is een tijdje geleden dat ik geschreven heb, maar ja alles gaat hier z’n gangetje. We doen boodschappen op de fiets, we wandelen langs de boulevard naar Altea. Karel jeu des boules af en toe met een gezellige groep. We zijn in Benidorm geweest op camping Villasol bij Gert en Margré , gezellig bakkie gedaan en soepie met stokbroodje gegeten. Was heel gezellig. Gisteren zijn we met Toon en Manon op stap geweest in de 4x4 land cruiser, prachtige rit door de bergen en natuurlijk moest er een stuk off the roAd gereden worden over een smal pad met allemaal keien en keitjes, kuilen en gaten, was super om dat een keer te beleven. Zijn door Guadelest gereden, waren we al een keer geweest, is zeer druk met toeristen. In Benimantell hebben we bij een Spaans restaurantje heerlijk gegeten. Oma staat in de keuken en Opa en zoon bedienen de gasten, zeer gastvrij en leuke familie.

1. Tiny:
  3. Giel en Ank:
    Mooie foto,s en lekker genieten van het mooie weer. Groeten uit Den Oever
  4. Eutentheus:
    5 februari 2019
    Zeker lang geleden. We dachten dat jullie geëmigreerd waren. Nog veel plezier.
  5. Marjan:
    5 februari 2019
    Leuk om weer wat van jullie te horen. Wat heb je een lekkere bruine toet!
  6. Lia:
    5 februari 2019
    Ja vanmiddag weer lekker in de korte broek en shirtje gezeten, heerlijk hier
  7. Anneke en Ap:
    10 februari 2019
    Hola Lia en Karel,
    Heerlijk daar in Spanje zo te lezen.
    Wij zijn alweer helemaal gewend aan de regen en de kou hier.
    Maar verheugen ons om weer naar Altea te komen eind dit jaar.
    Veel plezier nog