Narbonne

23 oktober 2018

Vandaag een prachtige rit over D wegen gehad, twee Cols bedwongen, maar de beste chauffeur van de wereld ( Ome Dirk ) nam ze moeiteloos. 😁. Later via de A 75 en de prachtige brug van Millau naar een  camperplaats bij een restaurant, zag er prima uit , op de site open en op de plek kettingen ervoor. Toen maar doorgereden naar een CP bij Narbonne, dit is dus ECHT helemaal niets, op de site kan je lozen en is er een toilet, maar als je er bent en 5 euro betaald hebt om binnen te komen, is er helemaal niets. Maar ja voor 1 nachtje, de  ballen gehakt uit de vriezen gehaald, met vers stokbroodje die we onderweg bij een Boulangerie gekocht hebben.

1. Johanna Bouwstra.:
    23 oktober 2018
    Wat een pech ook.Maar je hebt nog wat te eten gelukkig.
  2. Gert van der weerd:
    Ik denk op èèn na beste chauffeur haha vanaf de brug een heel mooi uitzicht voor het vervolg nog een hele goede reis
  3. Marjan:
    23 oktober 2018
    Jammer dat de CP bij Millau dicht was.... En de camping bij Narbonne is waarschijnlijk ook al dicht.... Nou ja, jullie hebben een plekje voor de nacht én vers stokbrood dus dat komt goed. Morgen de grens over denk ik.
    Groetjes uit een winderige polder.