Weer verd

27 oktober 2018 - Albir, Spanje

Woensdag we trekken weer een stukje verder richting Spanje, rijd super mooi zonder de tolwegen, komen door dorpjes en bij een boulangerie stoppen en een heerlijke vers stokbroodje halen en dat smaakt heerlijk als we op een mooie parkeerplaats stoppen voor de lunch. Rond 14.30 uur zijn we in Vilanova i la Gertru op een prachtige maar mega grote camping, waren even de camperplaatsen zat. Helaas niet dicht het dorp en ook niet aan strand gelegen. Karel heeft de buitenkant van de camper een poetsbeurt gegeven, was wel nodig hoor, ik de binnenkant , was ook nodig , wat een stoffige bende zeg.😁 hebben heerlijk op het terras genoten van een drankje en een lekkere biefstuk.

De volgende morgen het laatste traject nog even afleggen, we waren rond half 4 op camping Cap Blanch in Albir. Plaatsje zoeken en gevonden, mooi stekkie, maar de mensen gaan zaterdag ( vandaag dus ) weg en wij hebben de plaats gereserveerd en gaan 2 nachtjes op het afgesloten parkeerterrein staan. Is ook een mooie plek maar op asfalt en erg warm in het 🌞. Bij de buurtjes van vorig jaar geborreld en met hun naar de Chinees geweest, menu van 6,95 euro incl. halve ltr wijn en armbandje toe.

Vrijdag rondje boulevard gelopen en s’ middags op de 🚲 even inkopen gedaan. Heerlijk in het zonnetje zitten haken en lezen.

1. Ina:
    27 oktober 2018
    Heerlijk, villanova hebben we ook eens gestaan, zeker een heel mooie camping. Ook de chinees herkennen wij. Verder wensen wij jullie een heel mooie tijd toe. 😎 met veel ☀️☀️
  2. Eutentheus:
    27 oktober 2018
    Bekende plek en Chinees. We gaan het niet over het weer hebben svp Is te pijnlijk als ik naar buiten kijk. Tip: smeer je goed in met al die zon.
  3. Marjan:
    27 oktober 2018
    Zo de plaats van bestemming is bereikt, nu lekker niksen en genieten van wat de dag brengt. Hoe lang blijven jullie hier? Maar misschien weten jullie dat niet😉
    Fijn dat mooie weer!
  4. Giel en Ank:
    27 oktober 2018
    Nu lekker genieten in Albir. We weten hoe het voelt. Hopelijk staan jullie nu op jullie plekje. Groeten uit een regenachtig Den Oever