2019

1 januari 2019 - Albir, Spanje

En zo is het nieuwe jaar weer  begonnen, wij wensen iedereen een gelukkig en gezond 2019.

Wij hebben een gezellige oudejaarsavond achter de rug, we kregen bij de ingang allemaal een pretpakket met hoedje, slinger, clownsneus, gebitje en serpentines. Dezelfde zanger van 5 december trad de hele avond weer op. Heerlijk gedanst en ook nog line dance gedaan. Rond 24 uur werden er 12 druiven uitgedeeld die we bij elke klokslag in onze mond moesten doen, ook kregen we per echtpaar een fles champagne aangeboden van de camping.

vandaag rustig begonnen en om 13.00 uur was de nieuwjaarsduik onder een stralende zon, diverse mensen waren verkleed en hadden een kerstmuts op. Heerlijk een ronde gelopen.

1. Gert van der weerd:
    1 januari 2019
    Leuk Ook namens ons een gezond en reislustig jaar met vele mooie dagen Margrè en Gert
  2. Marjan:
    1 januari 2019
    Fijn dat jullie van de oudjaarsavond genoten hebben!
    We wensen jullie een reislustig 2019 vol geluk, goede gezondheid en veilige kilometers! 🥂
  3. Tien Rietveld:
    1 januari 2019
    De allerbeste wensen in dit nieuwe jaar voor jullie beide. Geniet lekker van elkaar en alle leuke dingen die op jullie pad komen 🍷🍾
  4. Eutentheus:
    1 januari 2019
    Het begint goed bij jullie. Wij wensen dat het de aanzet is voor een geweldig 2019
    Knuffel van Eutentheus.
  5. Tiny:
    2 januari 2019
    Was een leuke avond erg gezellig geweest.
    Voor herhaling vatbaar
  6. Annie:
    2 januari 2019
    Heel leuk dat de camping er zoveel aan doet Dus een hele gezellige jaarwisseling