Maandag

29 oktober 2018 - Albir, Spanje

We genieten heerlijk van onze voortent die we voor het eerst gebruiken, heerlijk. De fietsen kunnen ook lekker binnen staan s’nachts. Vanmorgen de was gedaan en Karel heeft de onderkant van de camper winddicht gemaakt. En we gaan heerlijk van net zonnetje genieten en uitrusten en daar komt een Hymer aanrijden met een paar Friezen aanrijden uit Nieuweroord, wat gezellig die komen een bakkie doen. Ze hebben een rondje Spanje gedaan en o.a. Madrid, Toledo en Cordoba bezocht en komen hier een paar dagen uitrusten. We zijn net terug van de Chinees dus de hachee  eten we morgen maar. 😁

1. Marjan:
    29 oktober 2018
    Helemaal gesetteld. 😉
  2. Eutentheus:
    30 oktober 2018
    Hoezee hache!
  3. Lia:
    30 oktober 2018
    Pannen vol thuis gemaakt mmmmmm
  4. Marjan:
    17 november 2018
    Hallo daar. Is alles goed met jullie? We zien geen korte broeken meer dus we maken ons een beetje zorgen 😉
  5. Marjan:
    Hallo daar.
    Is alles goed met jullie? We zien geen korte broeken meer, dus we maken ons een beetje zorgen...
  6. Lia:
    17 november 2018
    Alles gaat hier prima hoor Marjan, we hebben camper vrienden op bezoek gehad op weg naar Nederland vorige week. We wandelen en fietsen dagelijks , boodschapjes doen, eigenlijk net als thuis 😁 Alleen de temperatuur is iets aangenamer hier en geen jas nodig overdag.
  7. Marjan:
    19 november 2018
    Heerlijk genieten dus, jullie doen het goed!