Albir

26 november 2018

We genieten nog steeds op de camping hier in Albir, vermaken ons prima. We gaan lopend naar de markt op zondag en onze Ad uit Heiloo heeft dan een tafel in het zonnetje bemachtigd en wij schuiven zo aan voor een bakkie. Karel is met Ad te tennissen geweest en met Willy naar de vuurtoren gelopen. We genieten dinsdag en zaterdags van een heerlijke zoute haring van Franny het haring vrouwtje en die is echt lekker. We zijn bij de Japanner te dineren geweest en bij de Chinees, koken ook veel een Hollandse maaltijd, zien geregeld Giel en Ank op beeld via wattsapp . Bakken pannenkoeken (vandaag ) dus het gaat prima hier.

1. Gert van der Weerd:
    26 november 2018
    heerlijk genieten zo wij gaan eerst nog op familie bezoek in Dubai dan nog kerst vieren met mijn moeder van 90 en dan richting Benidorm
  2. Ina:
    26 november 2018
    Heerlijk, wrijf het er maar lekker in.
    Het is genieten zo, mooie markt eeh, ook wij zijn bij de vuurtoren geweest, tong op mijn schoenen. 😆😆😆
  3. Ina:
    26 november 2018
    En wij zijn vlij met je verhalen, blijven doen hoor
  4. Marian:
    26 november 2018
    Hoi Karel en Lia heerlijk zo overwinteren in Albir daar zou ik wel willen overwinteren maar wie weet wat de toekomst brengt ,en is Kareltje happy met het voor tentje 😜 groetjes Arjen en Marian
  5. Lia:
    26 november 2018
    Gert geniet van je kids in Dubai en we zien je hier wel verschijnen.
    Ina het is hier gewoon heerlijk, genieten enorm.
    Marian Karel is heel blij met zijn tentje, heeft vanavond met Willy spekpannekoeken gebakken in de tent (Karel keek toe) en voor jou 😘
  6. Eutentheus:
    Goed bezig!
  7. Marjan:
    27 november 2018
    Heerlijk om te zien dat jullie zo genieten👍🏼, leuk al die foto's!
    Heiloo de groeten (al kent ie me vast niet), ik was gisteren ook weer bij een Heiloose op bezoek (mijn moeder😉).
  8. Tiny:
    27 november 2018
    Het is heerlijk hier he Lia wij genieten ook en gaan pas na de feestdagen verder naar het zuiden.
    Morgen denk ik even op visite in benidorm
  9. Lia:
    En erreg gezellig hier, morgen grote markt in Benidorm Tiny🤪