La Manga del Mar Menor, Spanje

La Manga

10 januari 2018 - La Manga del Mar Menor, Spanje

Het is een schitterende camperplaats in Nijar, jammer dat hij ligt aan een drukke weg waar je ook met de fiets langs moet om ergens te komen, er rijden vrachtwagens en is hel druk. Wij besluiten dan ook om door te gaan naar La Manga om te kijken of de tennis vriend daar is, maar denken nog niet eind van de maand. Een prachtige rit weer over de A7 door schitterende natuur en rustige weg. Op de camping mooi plekje in de zon met tv en helaas geen WiFi ontvangst. Appie gestuurd naar de tennisvriend en krijg bericht terug, we zijn er over 20 minuten met caravan, gezellig. Gisteren was het weer wasdag en bed verschoondag hier en is de camper weer gecleand en ook nog heerlijk van de zon genoten, wat een (rot) leven hebben wij toch.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjan:
    10 januari 2018
    Ja jullie hebben het zwaar *Ü*
  2. Giel en Ank:
    Genieten zoveel je kan
  3. Louis lida:
    Ja het leven is zwaar.
  4. Gonny:
    10 januari 2018
    Vandaag naar de mooie en nieuwe camperplaats in Pontigny gereden, jullie stonden hier 28 km. vandaan in Les Ferme des Hauts.
  5. Gert:
    10 januari 2018
    de caravan krijgt nu een service beurt en dan gaan we jullie kant op dus als je nog hulp nodig heb bij het zware leven laat het me weten