Benicàssìm, Spanje

Benicàssim

10 februari 2018 - Benicàssìm, Spanje

Gister om 12.00uur aangekomen in Benicàssim, ruim voor de Ruitertjes die niet voor 14.00 uur mochten aankomen. We konden kiezen uit 2 plaatsen, 1 grotere, maar die was helemaal achteraan bij de hondenuitlaatplek en 1 die kleiner was, nou de beste chauffeur van de wereld ( ome Dirk) kreeg hem op het kleine plekje, helaas konden de kleppen om de fietsen eruit te halen niet open, jammer. Naar voren gelopen en er was nog 1 optie en die is schitterend t.o. het toiletgebouw en lekker het zonnetje de hele dag. Moesten alleen 2 uur wachten voordat de Fransen de plek hadden verlaten, inmiddels vloog de hele Acsi groep ons voorbij, dus ook de Ruitertjes. Gezellig bij hun koffie gedronken met een borrel toe en in het restaurant gegeten.

Vandaag zijn wij op de fiets naar Benicàssim geweest, maar er stond een koude noordenwind, dus geen gezellige terrassen zoals in Albir We zijn ook helemaal verpest door Albir, zo gezellig en altijd mensen op de boulevard. De ACSI groep heeft vanmiddag een wijnproeverij, Karel probeerde nog bij de reisleider of ie meekon, maar die gaf geen sjoege. Haha