Limmen, Nederland

Thuis

10 oktober 2017 - Limmen, Nederland

Wij zijn zondagmiddag thuisgekomen na een hele mooie reis en 2 gezellige weekenden. Het is weer lekker om thuis te zijn en het gewone leven weer op te pakken.

Wij hebben nog een gezellig weekend in Nunspeet bij camperplaats De Zwaan gehad. Rondleiding bij kwekerij De Smallekamp, waar ze voornamelijk walnotenbomen enten. Ook andere vruchtbomen, maar de meeste bomen zijn walnoten, er zijn 250 verschillende notenrassen en soorten die daar worden gekweekt en veredeld. s’ middags na de rondleiding op de fiets gestapt en naar molen de Duif gereden waar een boerenlanddag werd gehouden, jammer van het weer, maar het bleef droog, tot we op de fiets stapten om terug te gaan. Maar in de camper droge broek aan en op naar het boerenstamppot buffet wat weer heerlijk smaakte.

Wij hebben een mooie reis gehad.

1. Tien Rietveld:
    10 oktober 2017
    Lekker dat jullie weer behouden thuis zijn. Gezellig dat ik weer beweging zie als ik inkijk en dat de lichtjes weer branden als het duister wordt. Komen jullie morgenochtend gezellig even koffie drinken dan kunnen we het een en ander uitwisselen, het is nu allemaal nog vers. Gr Tien
  2. Lia Kaandorp:
    Oké Tien half elf ?
  3. Klomp:
    10 oktober 2017
    Weer fijn om thuis te zijn Ik heb eindelijk de camper schoon
    Nu weer plannen maken voor de volgende reis
    Groetjes
  4. Tien Rietveld: