Laatste dag

20 juli 2018 - Borculo, Nederland

Gister hebben we toch nog 36 km gefietst, gelukkig niet veel fietspaden. We zijn bij een geiten boerderij geweest met 90 geiten. Kregen uitleg van de boer en zijn vrouw. Was interessant , ook werden daar spekpannekoeken gebakken en die smaakte heerlijk. Ook nog bij een kwekerij van tulpen geweest, leuk bosje tulpen gekocht (nep) voor in de camper, de dames hebben ook nog een leuke tulpenpet gekregen . De laatste stempelpost was in de mooie kerk van Beltrum

Weer heerlijk op ons schaduwplekje gezeten onder de bomen met af en toe een klein briesje. Het buffet was weer super, mosterdsoep, rauwkostsalades, witlof ham/kaas, gebakken aardappels, spies van kip en varkenshaas.

Vandaag na het heerlijke ontbijtbuffet en na de koffie weer op de fiets gestapt en 36 km gepeddeld. We hadden dit keer meer zandpaden, bij een museumbkerderij was de 1e  stempelpost, de 2e was in de molen van Zwiep. We hebben onze medailles verdiend, het was een zeer geslaagd weekje fietsen. Buffet : tomatensoep, rauwkostsalades, rolladeplakken, zalm, bami, nassi, gebakken aardappels en wederom ijs en pudding toe. De luifels zijn binnengehaald, de fietsen staan weer binnen, we gaan morgen op huis aan.

1. Marjan:
    20 juli 2018
    Misschien was het af en toe te warm, maar alles beter dan regen en blubberzandpaden. 🙂.
    Dank weer voor het mee mogen reizen en voor morgen goede reis naar Limmen.
  2. Lia Kaandorp:
    20 juli 2018
    Dank je wel en leuk dat je steeds reageerde 🚲
  3. Gert:
    20 juli 2018
    nederland is mooi he met goed weer
  4. Annie:
    21 juli 2018
    Dus weer eens naar huis
    Voor hoelang ???
    Wanneer is jullie volgende reis
    🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠