Alblasserdam, Nederland

Maandag

19 februari 2018 - Alblasserdam, Nederland

Zijn vanmiddag in Alblasserdam aangekomen, had nog een tegoedbon van de schoenenwinkel, dus een prachtig mooi paar schoenen aangeschaft. Het regent nu hier, zijn vanmorgen met zon vertrokken , maar dat veranderde al snel in bewolking en miezerig weer. In België lag veel sneeuw nog aan de kant en de temperatuur zakte naar 1 gr. Wij hebben een ontzettende leuke reis gehad en iedereen weer bedankt voor de leuke reacties.

Ps De Ruitertjes vermaken zich prima in Montril nu en hebben prachtig weer, morgen gaan ze naar Granada om o.a. het Alhambra te bezoeken, om 7.30 uur moeten ze in de bus zitten, lange dag dus, veel plezier luitjes

1. Margré:
    19 februari 2018
    Als je thuis bent kun je weer plannen maken voor een volgende reis. Wie weet komen we elkaar weer tegen zou het wel leuk vinden.
  2. Marjan:
    19 februari 2018
    Jullie hebben het vieze weer meegenomen! Gisteren was het hier nog schitterend. Hebben jullie niet nog ergens een potje zonneschijn in de kast?
    Het was heel leuk om weer met jullie mee te mogen reizen.
    Wel thuis morgen (denk ik) en heel graag tot een volgende reis!
    Lieve groetjes uit de polder 😘
  3. Louis lida:
    19 februari 2018
    Welkom in het koude kikker land.
  4. Giel en Ank:
    19 februari 2018
    En bedankt he, morgen hebben we een lange en mooie dag, morgen welkom , groeten Giel en Ank.
    We hebben weer van je reisverslag genoten.
  5. Annie:
    20 februari 2018
    Hoi jullie weer thuis wij gaan nu naar torreviega het is weer mooi weer op het moment 18 graden
    Groetjes